پایگاه جامع مداحی کربلایی سیدرضا نریمانی

آخرین نظرات

مجموعه کامل صوتی مراسم محرم الحرام ۱۴۳۶ با نوای کربلایی سیدرضا نریمانی اجرا شده در هیئت فدائیان حسین علیه السلام اصفهان آماده ی دریافت می باشد.

                                       شب اول                                     

سوره ی غم می رسد، آیات مریم می رسد (مناجات خوانی) | حجم: 7.16 مگابایت

مشک را بر دوش آب آور کن و بعداً بیا ( مصیبت خوانی) | حجم: 12.1 مگابایت

حالا نمیشه برگردی، حالا که می دونم دیره (زمینه) | حجم: 5.93 مگابایت

شب اول محرم، شب حزن و درد ماتم (واحد) | حجم: 9.29 مگابایت

منم و هوای تو (شور) | حجم: 6.55 مگابایت

                                       شب دوم                                    

ما را به نام هیچکس قنبر مگردان (مصیبت خوانی حضرت زینب) | حجم: 21 مگابایت

حالا نمیشه برگردی، حالا که دلم آشوبه (زمینه) | حجم: 7.43 مگابایت

دلم گرفته باز ای خدا (نغمه) | حجم: 2.92 مگابایت

دلم از این دنیا گرفته (واحد) | حجم: 11.7 مگابایت

 

یه روز از این سرگذشت (شور) | حجم: 4.37 مگابایت

غروبا که دل غم داره بیاد حرم (شور) | حجم: 5.04 مگابایت

                                       شب سوم                                    

در میان جمعم اما، باز غربت می کشم (مناجات خوانی) | حجم: 6.47 مگابایت

بچه هایم را بگیر و بچه هایت را بده (مصیبت خوانی دوطفلان زینب) | حجم: 12.3 مگابایت

یه چشم اشک و کاسه ی خون (زمینه) | حجم: 9.6 مگابایت

کربلا باید در اوج سادگی بری (تک) | حجم: 5.58 مگابایت

بنویسید روی قبر و به روی لحدم (شور) | حجم: 1.45 مگابایت

به من خندید به تو خندید (واحد) | حجم: 6.26 مگابایت

دلم و دادم به تو خوبیتو نگیر ازم (شور) | حجم: 4.12 مگابایت

                                       شب چهارم                                    

حاجتی دارم روا کن التماست میکنم (مناجات خوانی) | حجم: 8.06 مگابایت

دعبدالله بن الحسن(ع) (مصیبت خوانی) | حجم: 13.4 مگابایت

عمه نیا برو خیمه (زمینه) | حجم: 7.8 مگابایت

کسی دیگه نمیرسه به گرد پات أبداً (تک) | حجم: 6.11 مگابایت

بنویسید مرا مست اباعبدالله (شور) | حجم: 1.67 مگابایت

اگه رفته آقا زادت (واحد) | حجم: 6.38 مگابایت

حال منو میدونی، فال منو میخونی (شور) | حجم: 4.46 مگابایت

                                       شب پنجم                                    

کم ناز کن، در بازکن، مهمان رسیده (مناجات خوانی) | حجم: 14.4 مگابایت

قاسم بن الحسن(ع) (مصیبت خوانی) | حجم: 12.4 مگابایت

من فدایی عمومم (زمینه) | حجم: 9.01 مگابایت

ای عرصه در عالمین خاک بین الحرمین (تک) | حجم: 4.78 مگابایت

حالا که وقت رفتنه عموجون نوبت منه (واحد) | حجم: 8.19 مگابایت

شهدا ماه آسمونن، مثه نوری تو کهکشونند (شور) | حجم: 4.86 مگابایت

                                       شب ششم                                    

عمری گذشت اما به درد تو نخوردم (مناجات خوانی) | حجم: 9.8 مگابایت

حضرت علی اصغر(ع) (مصیبت خوانی) | حجم: 13.4 مگابایت

داری میری میدون بابا منم ببر (تک) | حجم: 9.3 مگابایت

ببین تو نوکری ارباب (تک) | حجم: 6.92 مگابایت

خدایی سخته، سخته به والله ... (واحد) | حجم: 7.27 مگابایت

تو هوای روضه میشه از بدی جدا شد (شور) | حجم: 4.64 مگابایت

                                       شب هفتم                                    

دیده ی هرکس که با عشق تو دم خور می شود (مناجات خوانی) | حجم: 6.38 مگابایت

حضرت علی اکبر(ع) (مصیبت خوانی) | حجم: 17.2 مگابایت

نفس نفس زد (زمینه) | حجم: 13 مگابایت

کاش و می شد پسرم نور چشمان ترم (واحد) | حجم: 11.2 مگابایت

هنوزم تو گوش تاریخ می پیچه صدای حسین حسین شهدا (شور) | حجم: 4.36 مگابایت

                                       شب هشتم                                    

در بساط عشق هرکس زحمتش بالاتر است ( مناجات خوانی) | حجم: 7.13 مگابایت

حضرت عباس(ع) (مصیبت خوانی) | حجم: 20.9 مگابایت

مثل دریا سرد و بی تابم (زمینه) | حجم: 7.69 مگابایت

ناله ی یافاطمه در حرم افتاد (شور) | حجم: 7.69 مگابایت

پاشو ابالفضل که دیگه در آوردی حتی اشک آبُ (واحد) | حجم: 7.76 مگابایت

دارند یک به یک و جدا می برندمان (واحد) | حجم: 3.38 مگابایت

با دعای خیر مادر شد (شور) | حجم: 5.4 مگابایت

                                       شب نهم                                    

غم فراق و غم جگردرست شد ( مناجات خوانی) | حجم: 5.77 مگابایت

امام حسین(ع) (مصیبت خوانی) | حجم: 17.7 مگابایت

غم تو کرده پیرم (زمینه) | حجم: 7.61 مگابایت

غریب، بی کس، تنها (شور،نوحه خوانی) | حجم: 2.7 مگابایت

این شب آخر، خواهر برادر روضه مادر (نوحه) | حجم: 6.39 مگابایت

حیدر، حیدر، حیدر (ذکر) | حجم: 1.74 مگابایت

نوکر خوبی نبودم، خودمم میدونم آقا (شور) | حجم: 9.7 مگابایت

                                       شب دهم                                    

آقا بمیرم یک نفر یاور نداری (مناجات خوانی) | حجم: 6.14 مگابایت

آه از آن روز که جان از تن خواهر می رفت (مصیبت خوانی شام غریبان) | حجم: 6.42 مگابایت

ای وای ای وای غوغایی بپا شد (زمینه) | حجم: 5.69 مگابایت

نوکر خوبی نبودم، خودمم میدونم آقا (شور) | حجم: 8.37 مگابایت

شام غریبان شده امشب (واحد) | حجم: 7.01 مگابایت

  • ۹۳/۰۹/۲۸

نظرات (۱۳)

تشکر
عالی بود ../

پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم
التماس دعا
سلام اگه میشه تصویری هم بذارید
پاسخ:
سلام علیکم
چشم...
فعلا ندارم و الا گذاشته بودم
سلام برادر
خداخیرت بده
ممنون که محرم وگذاشتی
ومن الله التوفیق
یاعلی.ع.
خدارو شکر می کنم از خدمات این وبسایت.
و تشکر میکنم از شما محب اهل بیت و پیرو فعال راه رهبرمون.
من تو تموم این جلسه ها رفتم و دنبال فایل صوتیشون بودم ثوابشو ببرید.
  • mohamadamin narimani
  • سلام
    میشه لطف کنین و مداح ی کلام وسلام ک سید شب عاشورای 92 خوندن رو بذارین
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بفرمایید:
     جهت دانلود اینجا را کلیک کنید
    التماس دعا
    یازهرا
  • محسن خراسانی
  • سلام
    شب پنجم خرابه دانلود نمیشه
    پاسخ:
    سلام
    مشکلی نداره بایک مرورگر یا سیستم دیگر امتحان کنید
  • محمد نریمانی
  • سلام من خودم نریمانی هستم تا حالا چنین مداحی ما نداشته ایم و افتخار هم میکنم
  • محمد کفشیری
  • باسلام
    لطفا فایل فشرده کامل برنامه محرم 93 رو بزارین.
  • ارادتمند حبیبی
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما همه چیز خیلی خوبه فقطاگه امکان داشته باشه که متن اشعار مخصوصا نوحه ها رو بگذارید  خیلی عالی میشه.التماس دعا.یا علی مدد
    سلام اخوی
    ای کاش با کیفیتشو میذاشتی

    بسیار متشکر از زحمات شما ما چیزی در بساط نداریم و قابلبی نیستیم اجرتون با آقا ابا عبدالله علیه اسلام
    سلامتی رهبر صلوات

  • هیئت انصارالحسین(ع)شهرستان مبارکه
  • ایولا
  • ناصر - از تهران
  • یا سلام .دم شما همیشه گرم برای اهلبیت السلام .التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">